you're beautiful

Blev en riktigt slapp förmiddag, gjorde knappt nånting. Ingen badning blev det heller.
Sen stekte jag pannkakor, och efter maten blev det mer livat.
Först blev det full fart upp till Sannesjön och bada någon timme med Viktor och Sebbe, och sen full fart till Hedekas och sitta på fotbollsskolemöte. Sen full fart upp till höla och titta på fotboll med Emil och Fik. Sen full fart hem i regnet.
Matchen gick iallafall superbra! Spanien spelade riktigt bra för första gången hittills i detta VM, och vann med 1-0. Självklart var det min älskling Villa som gjorde målet också, så bättre kan det ju nästan inte bli. Nu väntar kvartsfinal mot Paraguay (tror jag?!). Får hoppas det går minst lika bra då.
Nu ska jag sova, och imorgon har jag ingen aning om vad jag ska hitta på.
Godnatt!



Dagens Sanna. Himla tjusiga bilder väl?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0