ULLARED

Sitter här och tar igen mig efter dagen. Fy sjutton säger jag bara. Har suttit på motorcykeln i sammanlagt typ 8 timmar idag. 8 hemska timmar. Men jag fick ju iallafall gå 3 timmar på Ullared också! :)
Fick köpt en massa grejer, men orkar verkligen inte ta kort på allt nu när jag har lagt in det i garderoben och så.. Men det blev iallafall 3 linnen, 1 T-shirt, 1 kofta, 1 tjocktröja, 1 par shorts, MASSA MASSA MASSA parfym, smink & sminkgrejer, 1 väska, lite godis och lite dricka, halsband, örhängen, typ 15 par sockar, 4 trosor och presenter till Ronny & Rene. Fick inte med allt nu, men det mesta tror jag iallafall.
Nu ska jag se på House of Wax och ändå försöka sova, haha. Fy. Imorn ska jag antagligen vara med Fik, och eventuellt Emil & Pontus också. Får se.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0