Trött

Tog mig en riktigt lång sovmorgon idag. Fattar inte hur jag kunde vara så trött. Men gött var det iallafall!
Igår åkte jag ut till Edina, och var med henne en stund. Sen kom Pöl och Jocke också, så var vi med dom. Eive och hans kompis kom upp en stund också. Satt och tjötade med dom lite på torget, och sen åkte Eive och han andra hem, och Pöl & Jocke åkte till Viktor, så jag och Edina gick hem till henne istället. Var där i någon timme, sen åkte jag hem igen. Blev en trevlig kväll iallafall! Var en massa dryga djur i luften, men "Äh, det är bara knött". Haha!
Nu ska jag snart åka till jobbet och jobba tills ikväll. Är inte alls sugen på't, men är man tvungen så är man. Ha en fin dag, puss!


Tjusig bild från min helg med Frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0