Tänker aldrig mer äta jordgubbar

Usch usch usch säger jag bara. Gick upp kvart i 7 imorse, och åkte och hämtade René, och så åkte vi till Svarteborg för att plocka lite jordgubbar. Det var inte riktigt så jobbigt och tråkigt som jag trodde att det skulle vara, men det var ju inte det roligaste jag gjort i mitt liv precis. Det sjukaste av allt var dom galna polackerna. Verkligen helt crazy! Dom sprang runt som galningar och plockade som om det hängde på liv eller död, trängde sig före i köer och sen sprang dom så fort dom kunde tillbaka till sin rad. Har aldrig sett så många folk bete sig så galet förut. Haha, men det var kul att titta på iallafall. Vi plockade sammanlagt 115 liter, sen satte vi oss längst bort från alla och åt upp varsin liter typ, haha. Sen åkte vi hem igen.
Satte mig och solade en stund, och sen gick jag ner till farmors rabatt och fortsatte rensa lite. Inte roligt precis, men det är gött att se att man kommer nånvart iallafall.
Nu har jag knappt gjort nåt alls på några timmar. Och har ingen aning om vad jag ska göra imorn. Får hoppas det händer nåt kul.
Lägger nog in lite bilder sen på det jag köpte på torp igår och förra veckan också förresten!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0