SO DARLING DARLING STAND BY ME

Superfint väder idag! Tog mig en låååång sovmorgon först, och sen satt jag i solen en stund!
När mamma kom hem åkte vi till Skredsvik och grejade lite i morfars trädgård, så att den inte växer igen medans han ligger på sjukhuset. Sen åkte vi och hälsade på honom. Det var verkligen jättehemskt att se honom må så dåligt, kändes nästan som om jag skulle börja gråta.
Efteråt åkte vi en sväng till torp, och jag fick köpt mig skor, tunika och lite smink. Visar bilder imorn eller nåt.
Nu har jag precis sett på fotboll, Brasilien-Nordkorea, och det var väl inte så värst förvånande att Brasilien vann.. Är väl mer förvånad över att Nordkorea faktiskt klarade sig såpass bra som dom gjorde. 2-1 blev det iallafall.
Nu ska jag sova, puss & godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0