NEVER LET GO

Åkte och hämtade Elin, och så drog vi ner till Munkedal. Tog flera år kändes det som.
Satt och tittade på matchen med Oskar, och så var Jesper & Bella där en liten stund också. Hedekas vann med 3-1, så nu kan 9orna gå på balen utan att skämmas imorn, haha!
Åkte hem nästan direkt efter matchen, och satte mig med rosorna som mamma köpt. Först skulle jag skriva på alla korten, sen tejpa fast korten på rosorna, sen sätta på snören och tillslut ner i en hink. Det tog sin lilla tid, men blev förhoppningsvis bra tillslut.
Nu har jag nyss duschat, och väntar på att håret ska torka så att jag kan gå och lägga mig.
& IMORN ÄR DET SKOLAVSLUTNING! Vet inte om jag ska skratta eller gråta.



Bild från förra årets skolavslutning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0