NÄR LIVET ÄR SOM BÄST

Vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta gårdagen på ett bra sätt. Kan inte skriva ner allt som hände, för då skulle inte inlägget bli klart idag. Och jag kan inte lägga upp alla bilder heller, för jag har nästan 400 st. Marklund och Matilda lånade den och tog en massa kort, så jag har en hel del nu, haha...
Får väl helt enkelt nöja mig med att säga att detta var den bästa och roligaste midsommaren hittills i mitt liv! Det var rätt mycket folk, bra musik, härligt väder och grym stämning. Underbart helt enkelt.
Började med att mest sitta och tjöta och ta det lugnt, och sen blev det mer och mer livat hela tiden fram till typ 11, då började det lugna sig litegrann. Då gick jag och Viktor och mötte Fredrik och Pontus som hade gått ända från Hedekas, så hämtade vi dom och gick tillbaka. Åkte hem vid 1 ungefär, och somna nästan direkt.
Kvällen innehöll förövrigt fotboll, dans, kramar, fylla och sång. Härligt!
Lägger upp så många bilder jag orkar, men det går så segt att ladda upp här så det blir väl inte jättemånga men...
Hoppas att alla andra hade en lika trevlig midsommar som jag!

UPDATE: Haha okej, det blev visst rätt många ändå! :P































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0