Moa!

Sov till 11 idag, gött som tusan!
Gick upp och åt frukost, och sen gick jag ner till farmor & farfar och klippte gräs. Sen åkte jag till Moa, och så var vi där en stund, innan vi åkte ut till Hedekas och käkade lite glass. Sen åkte vi en runda med moppen, och stannade till en stund hos mig. Sen åkte vi ut till Hedekas igen och tittade på fotbollsträning, och sen åkte jag och lämnade av Moa hos henne och åkte till Stefan för att titta på fotboll. Riktigt roligt! Moa kom dit en kort sväng också. Riktigt härligt att Spanien vann mot Honduras med 2-0, och ännu bättre att det var bästaste David Villa som gjorde målen! Tråkigt bara att han missade en straff :( Men han är fortfarande den bäste ändå!
Nu ska jag se på film och sova, och imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Trodde att det var jordgubbsplockning som gällde, men ser inte riktigt så ut nu... Men vi får se. Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0