MIDSOMMARAFTON

Fredag idag. Men inte vilken fredag som helst! Midsommarafton ju! Det innebär färskpotäter, sill (usch), jordgubbar, blommor och partyyy!
Gick upp kvart i 6 imorse och åkte ut till Fisketorp för att passa Julia & Moa en stund. Vid 11-12 nån gång kom mamma och tog över, haha.
Så jag åkte hem, och sen dess har jag mest slappat. Ska snart börja göra i ordning mig inför kvällen, som ska spenderas i Restad. Tror det blir superkul! Är inte jättetaggad egentligen, men det ska nog bli bättre när jag bara får kommit dit ;)
Imorgon kommer förhoppningsvis Mellgrens hit en sväng istället för idag, för dom ville komma när jag och Joel var hemma.
& på söndag Ullared!
Så har egentligen bara ett ord för denhär helgen: GÖÖÖÖD!
Ha en trevlig midsommar allihop! Lägger nog in en massa bilder te morran!
Puss ♥


Slänger upp några charmiga bilder från igår också... haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0