Lördag

Dagen började helt värdelöst. Mådde inte alls bra och hade inget att göra. Fick iallafall pallrat mig ut och klippt gräs och rensat lite i farmors land. Sen kom Robert och Ida hit på middag, och sen hade jag inget att göra igen. Åkte och badade en sväng med Erik, och sen åkte jag upp till Kasebo för att grilla med Fredrik, Emil och Pontus. Vi var där en stund, men till slut tröttnade vi på alla jävla knott som var där. Så åkte vi till Fredrik istället och spelade lite fotboll. Men tillslut blev det för mycket knott även där, så vi gick in och tittade på VM istället. Haha, JA vi tycker om fotboll. I alla former. Haha.
Kom hem strax efter 11 och åt lite, och sen hamnade jag här. Ska sova snart, för imorgon ska jag upp klockan 8. Fy.
Godnatt!



Tidigare idag. Trött och sleten efter gårdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0