Kass uppdatering? JAPP!

Har inte vart nå vidare alls på att skriva dom senaste dagarna, men jag har inte haft tid eller ork. Har nästan inte vart hemma alls mycket, och när jag har varit det har jag mest sovit.
Fredagen har jag nog redan skrivit om, men då var det iallafall skola, sen bad, sen kalas för Johanna, och sen lite kalas ute hos Håkansson :) 
I lördags var det iallafall dags för första jobbdagen. Det gick bra, och var superkul! När jag kom hem hann jag inte mycket mer än att byta kläder och sen dra ut igen, för jag och Annika tänkte åka ut till Markus en sväng. Men det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, men blev trevligt ändå. Var på fotbollsplanen en stund och sen åkte vi till Amandus.
På söndagen var det jobb igen, och lika roligt då med. Slutade vid sex, och stannade hos Stefan och Annika på vägen hem, och barna var där också. Satt och pratade om allt möjligt i ett par timmar, och sen åkte jag till Johanna och solade.
På måndagen var det egentligen vanlig skoldag, men gjorde inte ett piss på hela dagen ändå, hade bara rast. Kändes som att det änna kunde kvittat med att åka till skolan, hade lika gärna kunnat stanna hemma. På kvällen var det träning i Dingle, men vi hade ingen tränare så det blev inte särskilt seriöst.
På tisdagen var det Kasebo, och det var roligt. Kanske inte lika kul som dom andra åren, men ändå roligt. Vårt lag, Team Höl i Rava, kom nog bland dom sista tror jag. Haha inte särskilt förvånande. När det var slut där åkte jag och Emil hem till Fredrik, och var där några timmar. Vi spelade fifa, snacka skit och var ute och spelade lite fotboll. Inte dumt alls :) Sen åkte jag hem och sov, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0