KANON!

Varit med Frances hela dagen igår och idag, och det har varit kanonkul!
Först på morgonen åkte jag till jobbet på ett kort möte. Fick reda på löner och skatter och regler och massa sånt. Sen tog jag bussen till Torp och mötte upp Frances! Så himla roligt att träffa henne igen, var jättelängesen nu ju!
Fick köpt mig ett par tröjor, lite smink och lite smycken. Efter några timmar åkte vi in till stan, och köpte en låda glass haha. Sen satte vi oss på marken ute i solen och åt. Hur gott som helst! Sen kom pappa och hämtade oss, och vi åkte hem. Men åkte ut till Hedekas nästan direkt igen, och tittate på match. Men det var rätt kallt och blåsigt, så vi åkte hem efter en stund.
Resten av kvällen tittade vi på film och åt chips, trevligt som fasen!
Idag sov vi länge länge länge. Åt frukost vi halv 1, och sen chillade vi bara. Gjorde mat, och sen kladdkaka som vi åt på resten av dagen. Satt och tjötade om allt och inget, och sen åkte hon hem vid 6 typ.
Nu ska jag ut till Hedekas om en liten stund tror jag, och kanske träffa Edina, och kanske ta en pizza med Jocke och Pöl. Får se lite vad som händer.
Har iallafall haft det jätteroligt med Frances, o ska nog ner och hälsa på henne i Svenshögen nån gång i sommar.
Imorn blir det då jobb. KUL! Fast ne. På söndag med. Fy, har verkligen ingen lust.
Aja, hoppas alla andra får en bättre helg än mig. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0