Jävla ogräs

Har suttit och försökt få ordning på farmors land i flera timmar. Fyfan för ogräs säger jag bara! Usch och fy och blä. Och brände mig på ryggen gjorde jag också. Fy.
Efter några timmar tröttnade jag iallafall, och la mig och solade istället. Mycket härligare!
Åker kanske en kort sväng till Linda sen, men får se. Färga håret har iallafall mor min lovat mig att göra idag. Har gått runt och velat fram och tillbaka hur länge som helst nu, utan att kunan bestämma mig för om jag ska färga eller inte. Men nu jävlar! Svart ska det bli. Inte den roligaste färgen att färga till på sommaren egentligen kanske, men jag passar inte i ljust och vill prova något nytt!
Visar resultat senare. PUUUUUUUUUUUUUUUUSS


Färger jag haft:


12-13 år. Min period som "blondin".


13 år och ljusbrunt hår


13 år och mörkbrunt hår


14 år och brunt hår


14 år och jävligt solblekt hår som blev typ orange


15 år och mörkbrunt hår som var nästan svart


15 år och typ grått hår. KUUUUUL!!! -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0