Himla bra dag!

Vaknade för en gångs skull i någorlunda tid imorse, istället för att sova bort hela dagen. Röjde egrann här på morgonen, och sen åkte jag till Sannesjön för att bada med Erik, Håkansson, Per och David. Fast jag kom aldrig i vattnet haha... :( Blev en stunds solning och tjöt istället, och sen åkte jag hem. Solade en kort stund, och sen åkte jag till Hedekas och var med Edina, Gabi och Moa. Suuupertrevligt! :) Härligt väder var det också! Vi var hos Edina en stund, och sen gick vi runt lite i Hedekas. Sen gick Moa och Gabi hem, så då var jag kvar hos Edina en stund.
Kom hem för några timmar sen, och sen dess har jag bara tagit det lugnt. Gjort iordning en "säng" åt Frances också, för hon kommer hit o sover här imorgon!

Btw, JÄVLA SKIT att Spanien förlorade. Är så jävla sur för't. Fan.

Nu ska jag sova, GOOODNAAATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0