Galen i sjalen?

Shu!
Gjorde knappt nånting på hela förmiddagen, så man kan väl säga att jag degade bort den helt.
Vid 4 kom mamma hem, och då åkte vi till Torp. Skulle egentligen bara byta ett par skor, men slutade med att jag också köpte ett linne, 3 sjalar (oj, jag som nästan aldrig använder sjalar ens?), hårspännen och hårinpackning. Galet. Sen åkte vi till Skredsvik och hälsade på morfar som fått komma hem nu! Åt lite jordgubbar också =)
På tal om jordgubbar så ska jag och René åka till Svarteborg tidigt imorgon och plocka massa jordgubbar. Jag har ingen som helst lust egentligen, men man får väl ge det en chans iallafall.
Nu blir det film och sen sova. Godnatt!


Jordgubbar måste vara något av det godaste som finns! Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0