Fy

Riktigt bortkastad dag idag. Har nästan inte gjort nånting alls.
Tänkte ju att jag skulle gå ut och börja med farmors land, men näe, jag fastnade framför fotbolls-VM istället. Har inte gjort ett skit på hela dagen, förrän för typ en timme sen, då gick jag ner och gjorde ett röj hos farmor, men det var inte mer än knappt 2 meter som blev färdigt.
Är änna arg på mig själv nu för att jag är så lat.
Imorgon ska jag iallafall åka till Skredsvik och titta till morfars hus med Joel och mamma, och sen ska vi åka till Näl och hälsa på honom. Han är jättesjuk och mår riktigt dåligt, så hoppas att han blir lite glad av att få besök iallafall. Och på torsdag ska jag äntligen träffa Frances igen!


Haha, himla tjusig bild från förra året! Jävla fyllon haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0