Fredag, älskade fredag

Har varit riktigt kass uppdatering idag och igår, men det beror på att vädret är helt fantastiskt, så det finns så mycket andra saker jag vill göra istället för att sitta framför datorn!
Orkar inte lägga upp bilderna från studenten idag heller...
Idag har jag iallafall varit i skolan, och det var helt okej. Gjorde Fysik&Teknik-prov, och det gick bra. Och så fick jag reda på mina SO-betyg och svenska-betyg, och dom var också bra.
Efter skolan åkte jag till Sannesjön och badade med Linda, Emil, Per, Håkansson, Sandblom, Erik och Olof. Superkul! Hade lite krig med Per (och delvis Håkansson), och det slutade väl kanske inte så värst bra, men det var roligt ändå.
Sen åkte jag till Johanna och firade hennes födelsedag. Fast blev mest till att springa med Julia och hålla i cykeln, eftersom hon håller på att lära sig att cykla.
Nästan direkt efter att vi kommit hem från Johanna åkte jag ut och tankade, och sen var jag med en massa trevligt folk. Inte dumt alls! Men var tvungen att åka hem, för jag ska ju upp och jobba imorgon! Så nu blir det sängen. Imorgon kommer förhoppningsvis lite bilder från igår och idag, men jag lovar inget. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0