DON'T WORRY, BE HAPPY!

Har inget alls planerat för idag, så känns som att det kommer bli rätt segt. Fast jag skulle behöva börja med Farmors trädgård någon dag, så det kanske är dags att göra det idag om jag inte kommer på nåt bättre att göra.

Såg förresten på Tyskland - Australien igår, och även om jag inte alls gillar det tyska landslaget egentligen så måste jag säga att fyfan vilken bra match dom gjorde! Det var riktigt roligt att titta på.
Nu ringde förresten Camilla. Jag ska tydligen få jobba till helgen! Härligt.
Haha, och precis när jag hade lagt på och satt och skrev här ringde det på dörren. Jehovas Vittnen vare. Fyyy. Jäkla tjötmånsar.
Nu ska jag ut och göra lite nytta. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0