Älska sommarn! ♥

Har inte varit riktigt lika stressigt idag, var inte riktigt lika mycket att göra idag. Men blev till att stå en del i disken för min del, så var väl inge vidare ändå. Har fått ont i armen av allt jag har lyft också.
Haha, så äckligt jävla duktig var jag också. När jag nästan var hemma kom jag på att jag hade glömt skriva i boken och pärmen innan jag åkte från jobbet. Och gör jag inte det så får jag ingen lön. Och det vill jag ju ha!
Fick iallafall ringt dit och bett någon i restaurangpersonalen fylla i det åt mig.
Nu har jag nyss käkat en massa mat, och sitter nu och tar igen mig lite. Imorgon ska jag antagligen vara med Moa! Vi har umgåtts så otroligt lite den senaste tiden, knappt nåt alls förutom i onsdags.. Jag är så jävla dålig på att höra av mig och ordna grejer. Men nu är det ju för fasen sommarlov så nu har vi ju hur mycket tid som helst på oss att umgås! :) O det gäller ju såklart alla andra också, har ju t.ex äntligen varit med Frances igen nu, och var och hälsade på Matilda för ett tag sen, och så ska jag förhoppningsvis träffa Sara, Ollie och Elin nån gång snart också!
Puss på det!


MIN FRUUUUUUUUUUUUUUUU! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0