9ans dag

Idag hare varit 9ans dag, och det var helt okej.
Hamnade i ett hyfsat roligt lag, och vi var väl hyfsat bra också. Tror att vi vann tillochmed.
Efter alla tävlingar var det lite vattenballongkrig, och jag blev väl lite lagom blöt sådär, haha. Sen skrev jag på en massa hattar, och till slut tittade vi på den årliga brännbollsmatchen mellan 9orna och lärarna. Roligt det med :)
Sista timmen spenderades med klassen och klassföreståndarna, och vi pratade betyg och fick tårta.
På väg hem i bussen satt jag och Erik och pratade lite om hur det kommer bli när deras klass försvinner och så, och jag blev nästan lite ledsen när jag insåg hur mycket jag kommer sakna många som går ut nu, och hur tråkig skolan kommer bli nästa år...
Tog en powernap när jag kom hem, och nu väntar jag bara på att klockan ska gå, för jag har inget att göra just nu. Men om nån timme ska jag och Elin åka ner till Munkedal och titta på match!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0