When I get older I will be stronger

Shobre!
Vart rätt slött idag, inte gjort mycket alls. Packat upp och tänkte sen klippa gräs, men så började det regna så jag blev aldrig färdig. Sen skulle jag och Emil ut till Pontus, men så pajade moppen på vägen så pappa och Joel fick komma och hämta moppen och köra ut oss. Och under tiden som vi var där, så lagade dom den :))) Tur att någon i familjen är bra på såntdär iallafall, haha :) Ute hos Pontus blev det iallafall en massa Fifa-spelade och allmänt tjöt. Nu ska jag iallafall gå och ragga upp kudden. Godnatt!



Btw, Jonta hade tydligen hittat denna tjusiga bilden förut på mig, Frida och honom när vi var små och plockade blommor vid kyrkan. Hihi, så söta vi var :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0