Fotboll!

Tränat för första gången på läääänge nu! Riktigt roligt var det :) Fast jag kände mig riktigt slö, och det var egentligen alldeles för varmt och fuktigt i luften för att träna. Men det var okej ändå.
När jag kom hem igen kom Julia och Moa, för vi ska vara barnvakt åt dom. Så ikväll har jag busat lite med dom och sen packat färdigt (nästan iallafall) till cupen. Imorgon blir det jobb, och sen alltså till Färgelanda för att spela cup. Inte dumt alls! Missar dock första matchen.
Nu blir det till att ragga upp kudden så jag orkar upp imorgon. Får se om jag hinner skriva ett inlägg innan jag åker till Färgelanda imorn, men om inte så får ni ha en fin helg! PUSS!


Förra året stod vi som vinnare av Fla-cup :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0