FÄRGELANDA CUP

Godmorgon!
Nu är jag hemma från Färgelanda! Eller aa, jag kom ju hem igår, men hann inte skriva något då.
Cupen gick iallafall nästan åt helvete enligt mig. Vi spelade 6 matcher och vann bara två, och jag tyckte nog bara att det var en match som vi spelade bra på. Men det var roligt ändå. Kanske inte lika roligt som det brukar vara, men ändå roligt. Vi kom iallafall till B-final, fast den förlorade vi haha.
När jag kom hem igår blev det pizza, och sen kom Emil och Fredrik hit en stund, och vi tänkte titta på Johan Falk, men filmerna funkade inte så det blev Beck istället.
Idag ska jag packa upp och klippa gräset hos farfar, och sen blir det väl antagligen till att åka till The Höla ikväll för fotboll och grillning. Ha en fin dag, puss!
(Har förresten inte en enda bild från helgen, så kommer förmodligen inte upp några här!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0