Ullared

Hej!
Idag har jag varit på Ullared hela dagen, och köpt en massa grejer. Ska lägga upp bilder på det senare när jag har fått in bilderna på datorn. Åtminstone på kläderna jag köpte, vilket inte var särskilt mycket egentligen. En munkjacka, en kofta och ett linne. Och så massa sockar och 2 par trosor. Förutom det så har jag köpt massa parfym, lite godis, hårinpackning, nageldekorationer, ansiktsmasker, sportbag, sminkväska, mascara och hårspännen. Och alltihop kostade sammanlagt bara ungefär 600 kr. Mamma och Johanna köpte också en massa grejer. Vi gick inne och handlade massa i ungefär 3 timmar, sen gick vi och åt pizza, och tittade lite i affärerna runt om. Sen gick vi in igen, och var där i kanske 1-2 timmar eller något. Stannade på Torp på vägen hem också, och på Katina's, och var väl hemma ungefär vid åtta tror jag. Sen dess har jag suttit här, packat upp grejerna och ätit. Och innan jag kan gå och lägga mig måste jag göra klart med Olivia och dom om hur det blir imorgon, jag ska ha duschat och haft i hårinpackning, och så tänkte jag ju se på Beck och Scrubs också. PUH! Jag hinner inte! På tal om Beck så börjar ju den nu så får väl se på den. Skriver mer senare ikväll! Ha det bra så länge, Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0