Ullared imorgon.

Godkväll!
Vad har ni för er? Själv gör jag ingenting alls. Dagen har verkligen varit jätteseg! Har städat lite, annars har jag i princip bara suttit framför datorn hela dagen. Fy så tråkigt! Och inte har jag något för mig nu ikväll heller. Det hade lika gärna kunnat va med den här dagen. Men men, om man aldrig har tråkigt så vet man ju inte när man har roligt, eller hur?! Och imorgon ska jag då till Ullared och slösa pengar. Hehe. Ska dit med mamma och Johanna, och ska upp gööörtidigt! Vi skulle åka 7 ungefär, och jag behöver ju rätt lång tid på mig på morgonen, så jag får väl gå upp senast 6 eller nåt!
Blir nog en heldag iallafall. Haha jag har ju aldrig varit där förut heller så jag har liksom ingen som helst aning om hur det är! Men det ska nog bli skoj iallafall.
Hoppas ni har haft en mycket roligare dag än mig! puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0