Träningen igår

Godmorgon!
Haha, fy sjutton vilken träning igår asså. Den var verkligen skitrolig, fast ändå rätt störd. Inte var det många som kom heller! 7 st kom det, av typ 22 eller nåt. Fast sen blev vi bara 6 för Hanna snubblade och skadade sig innan träningen ens hade börjat. Vi hade mest en massa tävlingar och grejer sen, och jag vann faktiskt flera stycken. MOHAHAH! Jag vann glidtacklingstävling, strafftävling, "hämtabolltävling", kicktävling, knätävling, "skjutalängsttävling" och nicktävling. Haha! Jag som aldrig brukar vinna nåt annars!
Under hela träningen gick jag och Ester runt och fjanta oss. KETCHUUUUUP! Haha vårt nya favoritord. Och Frida kom ju med helt klart bästa kommentaren!
Jag - Ester du är så himla KETCHUUUUP!
Ester - Jag vet ketchup
Frida - Ketchup? Asså vet ni vad jag har tänkt på? Borde det inte heta Ketch-Up på engelska? Och för alla som är tvärtemot allting så kanske det kan heta Ketch-Down?

HAHAHAHAH FRIDA SÅ JÄVLA BÄST! vet inte om ni fattar men om ni gör det så kanske ni fattar hur mycket vi skratta. Eller näe det kanske ni inte gör, för jag tror inte att nån annan har så jävla sjuk humor som jag och Ester. Vi skrattar åt allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0