Tisdag

Godkväll everybody!
Sorry för den minimala mängden inlägg idag, har inte haft tid...
Vaknade och somnade säkert 10 gånger imorse, mellan klockan 6 och 11. Gick upp ungefär vid 11 iallafall, och gjorde inte alls mycket. Mamma kom förbi en stund, och senare kom Viktor och han har varit här hela dagen sen dess. Och vi har typ bara sett på film hela tiden, haha :P Har sett "How to lose a guy in 10 days", "The hot chick" och "Smala Sussie". Haha! & så har vi suttit o tjötat massa, om massa folk och grejer. & Nu ikväll har jag suttit och pratat en del med mamma o pappa, och degat framför datorn. & JAG UPPTÄCKTE NYSS ATT JAG HAR MISSAT SCRUBS! Fan :(
Haha, men jag överlever väl. Kanske.
Idag ska jag iallafall försöka somna i tid. Har blivit ganska dålig på det dom senaste dagarna. Eller egentligen dom senaste veckorna. Eller till och med hela det senaste halvåret. Men jag ska bli duktigare, det ska jag faktiskt.
Godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0