sunday

Good morning sunshines!
Hur mår ni idag? Själv mår jag rätt bra, fast jag är fortfarande sjuk och fortfarande ganska sur över gårkvällen. Men jag ska försöka vara lite positivare i inläggen idag iallafall, haha. Jag har inga planer alls för dagen, just nu ser det bara ut som att det ska bli en vanlig, tråkig hemmadag. Fy! Fast mamma pratade ju på igår att vi skulle åka upp till Näset en sväng. Men jag vet inte om det blir nåt. Vad ska ni göra?
Vädret ser inte heller så jättekul ut. Vart tog solen och värmen vägen egentligen? Nu är det ju bara regn regn regn HELA TIDEN! Får hoppas att det fina vädret gör en comeback snart.
Nu ska jag då iallafall städa lite här och sen får vi se hur det blir med Näset-turen.
Ha det bra så länge! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0