Skredsvik idag

Jag har verkligen varit jättedålig på att uppdatera dom senaste dagarna. Har väl vart max 1 inlägg om dagen eller nåt? Och värre blir det. För jag ska till Skredsvik ikväll, där min mormor och morfar bor, och vara där med min kusin Camilla tills på torsdag. Så det blir väl inga inlägg fram tills dess.. Eller jo jag skriver väl antagligen mer innan jag åker sen, och om jag hinner och orkar så skriver jag ett efter träningen på torsdag, men jag lovar inget.
Iallafall så håller jag på och packar ner lite grejer jag ska ha med mig just nu. Hoppas det blir någorlunda fint väder iallafall, för det blir mycket roligare om vi kan vara ute.
Näe, nu får jag fortsätta packa. Ha en bra dag, Kram! ♥







JAG SAKNAR MIN VIKTOR! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0