plommon & bryan adams.

Hej på er!
Vad har ni för er? Själv sitter jag här och lyssnar på Bryan Adams och äter plommon. Inte dumt alls!
Jag har inte gjort alls mycket sen sist, så jag har väl egentligen inget speciellt att berätta... Men ändå.
Har haft en helt okej dag idag. Har inte gjort särskilt mycket av allt det jag borde, men jag är nöjd ändå. Hade ju superkul med Ronja och René förut, och sen tog jag en välbehövlig dusch (har haft världens fetaste hår idag, man kunde stekt pannkakor i det!), och lagade mat till mig och Joel. Sen har det mest blivit tid framför datorn. Plockat ur diskmaskinen har jag ju gjort också ja.
Och så har jag surat lite för att en film inte funkade. La in två av filmerna som Ronja och René hade med sig på datorn, "Yes Man" och "Pirates of the Carribean 3", men när vi skulle lägga över POTC3 på Joels dator så upptäckte vi att den inte funka... Men men, sånt är det ibland.
Hoppas ni har haft en fin dag, vi hörs nog senare igen för jag skriver väl antagligen mer senare ikväll. Ha det bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0