nattvakna?

äh, det får bli ett inlägg till redan nu föresten :)
kan nog ändå inte sova på en stund så det är väl ingen idé att gå och lägga sig.
så hur har eran dag varit? haha, och ja jag pratar ju om lördagen då.
min var väl lite sådär. sjuk fortfarande, och inte vart mycket att göra. skulle åkt upp till Näset en sväng, men Johanna var inte hemma så det blev inte av. Blir väl imorgon istället skulle jag tro.
Så dagen har mest tillbringats framför datorn. He-He. Sen kom den misslyckade kvällen.
Viktor skulle ha en liten fest, och jag hade väl hoppats på att komma dit. & precis när vi hade löst allting, med skjuts  dit och hem och så, så blir världens enklaste sak till världens största problem. Bara att ringa till mamma eller pappa, som var på Ulkeröd, och fråga en enkel jävla fråga och få ett enkelt jävla svar. Det som inte skulle vara nåt problem alls förstörde alltihop. För dom hade ingen mottagning, så jag fick inte tag i dom förrän klockan var tio, och tydligen fick jag inte vara ute längre än till halv 12 så då var det ju ingen idé längre. SÅN JÄVLA SKIT! & jag tycker det är riktigt orättvist också. För när min bror var bara ett halvår äldre än mig så fick han vara ute till 2. Och jag får knappt va ute efter 11? Det suger.
Aja, jag kan väl inte göra något åt det. Får väl bli nästa gång istället. Om det nu blir nån för min del, folk tröttnar väl på att fråga när man ändå aldrig kan komma.. :(
Men men, that's life, just live with it.
Jag hoppas att ni har haft en mycket bättre dag o kväll än vad jag har iallafall :)
Haha oj detta blev ett långt inlägg. Inte direkt roligt heller, mest surigt. Men jag hoppas ni inte dödar mig för det, hähä (a)
Ha det bra folket, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0