Misslyckad dag

Goookväll folket!!
Hur har eran dag varit? Själv får jag nog säga att min dag har varit helt jävla misslyckad... Haha jag har verkligen inte gjort något vettigt alls. Eller jo, jag har städat som mamma ville. Men annars? INGENTING! Bara slarvat bort hela dagen. Och tack vare att jag sov förut så är jag jättepigg nu ^^ Och kommer väl antagligen inte somna på flera timmar. Och jag kan inte sova så länge imorgon heller, för jag ska kanske ut till Anna vid 11-tiden, och behöver massa tid för att göra mig i ordning, så jag får väl gå upp senast 9 imorgon. Haha okej då, jag får väl skylla mig själv.
Ser ut som om det kommer bli lite mer ett tag framöver nu iallafall :D Om allt går som jag har tänkt, så blir det Fjorden med Anna imorgon, och på lördag får jag se vad jag hittar på på dagen och sen åker jag till Gabbe på kvällen, och på söndag till Strömstad och hälsar på Olivia, Sara och Elin och stannar där till måndag, och sen träning på måndag kväll. Hoppas verkligen att det blir som jag vill nu bara. Hihi!
Nu ska jag nog se lite på tv iallafall, och sen ska jag försöka sova. Om jag kan. Kan jag inte det så skriver jag antagligen ett inlägg senare, annars inte. Hinner jag så slänger jag upp ett inlägg innan jag åker imorgon också :) Annars hörs vi imorn kväll! Godnatt babes <3


Hihi, jag hittade en bild på mig från förra julen. Saknar verkligen den hårfärgen! Ska jag färga eller inte? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0