LOVE SHOPPING

Go'kväll!
Nu har jag då fått in bilderna på lite grejer jag köpte. Lägger in det när jag har skrivit klart. Har iallafall pratat med Olivia nu, och det blir inget Strömstad imorn. Men blir nog en annan dag istället! vi hade missuppfattat varandra lite med dagarna så det blev inte riktigt som jag trodde, men det var nästan lika bra det för det hade blivit lite krångligt om jag skulle åkt upp imorgon.
Här är iallafall lite bilder på det jag köpte idag. Enjoy! Sen ska jag då se på Scrubs och sen ska jag sova. Vi hörs imorn! Godnatt!



Kofta 99 kr, Linne 50 kr, Munkjacka 99 kr.


Så himla mysig tröja! Stor, varm och gosig!


8 par sockar för sammanlagt 60 kr, Trosor 19 kr/st


Necesär 19 kr, Hårinpackning 16 kr, Hårspännen 6 kr, Mascara 25 kr,
Shelley bodyspray 8 kr/st, Adidas bodyspray 22 kr, Nageldekorationer 15 kr,
Ansiktsmask 8 kr, Parfym 20 kr.



Sportbag 99 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0