laga mat? nej tack.

Haha, jag är nog världens absolut sämsta på matlagning, ärligt talat. Mamma och pappa är iväg och åker mc idag och imorgon, så jag och Joel får laga mat. Haha vi tar såklart det enklaste vi hittar. Idag skulle det bli makaroner och bacon, för ingen kan väl ändå misslyckas med det eller? Jo, vi kan ^^. Haha baconen var som knäckebröd, hårda och lite lätt brända. & så gjorde vi alldeles för lite makaroner med alldeles för lite salt. Men men, det gick att äta iallafall. Men en sak är då säker. Jag skulle aldrig aldrig ALDRIG kunna lyckas som kock. Även om jag gick 10 års stenhård utbildning. Det är nog nått medfött fel, jag har allvarliga problem med att lyckas med matlagning. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0