Kalas på Näset.

Tjena!
Nu har jag nyss kommit hem, vart på kalas för Julia. Hann inte skriva något innan jag åkte, så det får bli ett lite längre inlägg nu istället.
Som sagt så tog jag itu med farmor och farfars land förut, det behövdes verkligen! Fast jag hann inte med mer än 45 minuter, för Joel kom hem så då gick jag in och lagade mat. Makaroner och köttfärssås fick det bli.
Sen åkte vi till Näset, och jag busade lite med Julia. Sen vare dags att äta tårta! MUUUUMS! Hihi det var verkligen supergott! Sen busade jag lite till med Julia, sen satt jag och pratade fotboll med Stefan. Som vanligt. Hähä, men det är faktiskt kul ju :) Sen åkte jag och Joel hem  igen, och när vi kom hem så hade mamma och pappa kommit! (:
Har inga bilder från kalaset så ni får klara er ändå, tihi. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0