jeans-förkortning?

Jeans-förkortning ja. Det grejar jag och mamma lite med nu. Jag hade 2 par gamla jeans som jag inte använder som vi tänkte göra om till 2/3-byxor och korta shorts. Det ena paret har jag växt ur, och dom är utsvängda rätt mycket så dom använder jag inte för det, men jag kan fortfarande få på mig dom, så vi ska försöka klippa av dom lite och vika upp dom så att dom slutar nedaför knäna. Dom andra byxorna har jag nog aldrig använt, tror att jag har fått dom av nån annan som har växt ur dom. Men dom är alldeles för blåa för att jag ska vilja ha dom på mig, men som shorts funkar dom väl kanske. Så dom har jag klippt av nu och så ska mamma få sy upp en vikt kant på dom.
Haha vi får se hur detta slutar, har jag tur så har jag ju 2 par sommarbyxor mer om en liten stund! Men man vet aldrig hur det blir, hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0