JAG SUGER PÅ ATT UPPDATERA

Tjohej va dålig jag har varit på att uppdatera då. Okej, jag har inte kunnat skriva något när jag har vart i Skredsvik, så det förlåter jag mig själv för. Men jag borde faktiskt ha skrivit nåt innan jag åkte i tisdags, och nåt när jag kom hem igår, och nåt tidigare under dagen idag. Men men, så blev det inte nä.
Åkte som sagt till Skredsvik i tisdags, och var med Camilla. Fast hann ju inte med särskilt mycket då eftersom jag inte kom dit förrän på kvällen. På onsdagen åkte vi iallafall in till Uddevalla, först och tittade till mormors lägenhet, och sen till Torp. Fast jag köpte ingenting, var bara hjälp till Camilla för hon skulle köpa en present. Jag var skitnära att köpa mig ett par jeansleggings jag hittade på Gina Tricot, men jag köpte dom aldrig.
Sen när vi kom tillbaka till Skredsvik så gick vi ut med Rocky en stund, och sen satte vi oss uppe på taket och åt körsbär, haha. På kvällen, när det hade slutat blåsa så gick vi iallafall ut och spelade lite badminton. Gick någorlunda bra för en gångs skull ^^. På torsdagen var vi ute och greja med allt möjligt så länge vi kunde, men sen började det spöregna så då spenderade vi resten av dagen framför TV:n med en påse chips och en kortlek. Vid 4 eller nåt så kom mamma, och så åkte vi till Hällevadshom där jag tränade i spöregnet. Blev pisseblöt, och hade ont i magen också och spelade skitdåligt. Men det får väl gå.
Haha, sådär, nu har jag iallafall tagit ikapp dom dagarna jag har vart borta :D Har lite bilder från Skredsvik också men har inte orkat lägga in dom på datorn än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0