hällevadsholm

FY SJUTTON SÅ KUL DET VAR!:D
Sorry att jag inte skrev något inlägg igår morse innan jag åkte, hade ju tänkt göra det, men hann inte.
När vi kom dit så bytte vi om och så iallafall, och sen hade vi ungefär 2 timmars tränging. Sen hoppade vi i och badade en stund. Iskallt i vattnet, men ändå jätteskönt att bada! Sen vare matdags, och efter maten hade vi typ "fritid" eller vad  man ska säga. Så vi satt mest och tjöta och så spelade vi lite tennis. Sen vid fem så kom Måns, Jonathan, Robin, Kevin och Jonas dit också, så körde vi lite mixade lag och spela. Mitt lag vann! *stolt*. haha. Sen badade vi lite till, och sen grillade vi korv :) Lite senare så hade vi lite "lekar" typ. Var ganska roligt faktiskt! Vårt lag vann ju i princip allt vi gjorde så det gick ju bra, haha ;D Sen följde jag med Elin, Elin, Johanna och Julia hem till Elin Falck en sväng och hämtade lite grejer, och när vi kom tillbaka satte vi oss vid en brasa och åt popcorn och sjöng, hihi! Jättemysigt! Fast efter typ en och en halv  timme eller nåt så spårade det ur totals, så jag och Elin och Jennifer gick därifrån. Sen satt vi i typ 2 timmar och busringde till alla! Haha körde med Örjan-grejen och Kak-grejen. Haha fyfan så jävla bäst!!!! Skitskoj vare. Haha, sen gick jag, Jennifer, Elin och Sara ut och målade på Glenn när han sov, haha! Blev en liten krigsmålning, hähä. Men så helt plötsligt vakna Glenn och skrämde livet ur mig och Jennifer så att vi skrek så högt att det antagligen hördes över hela Hällevadsholm. Sen satt vi bara och pratade ungefär fram tills klockan 3 eller nåt, då gick vi ut och satte oss och spela kort och fortsatte prata. När klockan var typ halv 6 hade ganska många gått och lagt sig, så vi satt mest och pratade då med. Sen vid halv 7 så gick vi och åt frukost, och så började vi packa ihop lite grejer. Sen tog jag och Elin en promenad runt i Hällevadsholm, medans dom flesta låg och sov och två stycken satt och tjöta vid planen. Hahahahah, Jennifer och Frida somnade på bryggan x'D
Sen vid 9 eller nåt så gick dom andra upp, och vi satt och lata oss medans dom greja för vi hade ju redan gjort klart allt vi skulle göra medans dom sov, hähä ;D Åkte hem strax före 10, och så fort jag kom hem vare nästan bara att vända och åka iväg igen för jag åkte med upp till Näset på kalas idag med. Haha fast satt mest och prata fotboll med Stefan.
Och ikväll kanske jag ska vara barnvakt åt Julia och Moa. Hoppas bara det inte händer nåt annat kul jag missar isåfall :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0