FJOLLAAAAA!

Hej! :D
Haft en bra dag? Själv är jag helnöjd med min dag. Har haft jättekul med Anna!
Åkte ut till henne vid 11 ungefär, och så hade dom en del att ordna med så det dröjde en stund innan vi åkte in till Uddevalla. Väl där så gick vi runt lite på stan, och var nere lite vid själva festivalområdet. Anna köpte lite grejer, och sen åkte vi en kastrull. HAHA! Jävla smarta vi är Anna (Y) Kul vare iallafall. Lekte lite fjollor också, tyckte det var kul o härma alla fjortisar som var där. Haha vi är lite busiga ja. Sen så fikade vi på McDonalds, och gick runt ännu mer överallt. Till slut hamnade vi uppe på torget där vi satt och pratade och tittade på massa folk. Sen gick vi till Lidl, haha! Träffade Annas föräldrar där också så skulle vi åka hem. På väg hem stannade vi på Biltema, och det är väl inte världens roligaste ställe precis, men jag och Anna fixar ALLT ;) Träffade Chrille där också, så pratade med honom en stund med. Sen åkte vi iallafall hem till Anna, och åt mat och tittade på film, och sen blev det godis och cheese ballz istället. Sen kom mor och far och hämtade mig på väg hem från Fjorden, för dom var där medans jag var hos Anna.
Jättekul dag iallafall, tack så mycket Anna! Du är bäst, jag älskar dig!




Älskade Anna!


Haha, jo jag vet, väldgt vackert och seriöst.


KASTRULLEN FTW!


Åh herregud. Haha jag kan inte låta bli att störa mig på alla som har såna glajjor.
Verkligen hatar dom! Tycker det är jättefult o fattar inte alls meningen. Haha förlåt
om det är någon här som har såna och gillar't, men jag tål dom bara inte. Fjolligt.
Var bara tvungen att prova HAHAHAH!



VI ÄLSKAR LIDL-KASSAR! haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0