Fest hos Gabbe

Hej!
Ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har skrivit ett enda inlägg idag.. Hade ingen lust från början, och sen när jag väl fick lust så hade jag inte tid längre, för jag skulle åka till Gabbe. Har ägnat hela dagen åt att sega och göra mig i ordning. Haha! Sen vid typ halv 7 så kom Rebecka med moppen, så åkte vi ut till Totte där även Micke och Amanda var, och så ordnade vi med lite presenter från Micke och Totte. Sen åkte vi till Gabbe, och hämtade upp Elin på vägen.
Rätt mycket folk som var där, och bara trevliga, härliga personer! Det var verkligen superkul! Skulle väl få sitta här hela natten och skriva om jag skulle berätta allt som hände, men det var mycket iallafall och det var kul. =) Orkar nog inte skriva upp alla som var där heller, för det var ju en hel del om man säger så. Mest hedekas-folk, men även en del andra som jag inte har träffat förut, men som jag typ känner utan och innan nu och det är ju alltid roligt att lära känna nytt folk!
Tråkigt barajag var tvungen att åka hem så tidigt, det hade verkligen varit kul att stannat en stund till...
Har en del bilder från kvällen, men dom är tagna med mobilen så det är verkligen HELKASS kvalitét! Men det får duga. Ska se om jag får tag på lite mer bilder imorgon eller nåt. Hoppas ni har haft en bra dag o kväll ni med! Godnatt!



Innan, hos Totte.


Hos Gabbe, Totte och lite folk


Haha, Viktor provade en av Oskars linser!


Daaaaans!


Julia och Simon


Viktor och Rasmus


Henka


Doffen


Rasmus och Frances


Älskling & jag!


Simon och Viktor


Rasmus och födelsedagsbarnet Gabbe!


Folk.


Oskar


Amanda och Micke


Gabbe, Markus och Viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0