donnerstag

Hejsan!
Ledsen att jag inte har skrivit något alls idag, har väl inte riktigt haft tid. Men nu så! :D
Iallafall, så var Robert och Ida här en stund i morse o fika lite. Sen åkte dom, och en stund senare kom Viktor, och vi tittade på film. Sen åkte han hem och jag åkte till Hällevadsholm för att träna! Fy så skönt att det har börjat igen. Fotbollen alltså. Kände mig verkligen glad när vi tränade förut, trots att jag hade en riktigt dålig dag när det gäller spelet. Spelade verkligen skitdåligt. Men jag är glad ändå, för det var förbaskat kul!
Och imorgon blir det ännu mer fotboll, för då ska vi vara i Hällevadsholm hela dagen och träna, spela match med P14, bada (?) och bara ha det kul och umgås :) Ska sova över till lördagen också.
Men nu ska jag då iallafall äta, är vrålhungrig! Skriver antagligen mer senare ikväll. Ha det bra så länge, pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0