Dålig uppdatering, JAG VET!

Tjaaa. Herregud vad dålig jag har blivit på att uppdatera dom senaste dagarna. Men jag ska bättra mig, jag SKA!
Blev inget Strömstad idag heller, och det blir antagligen inte förrän nästa vecka då. Om det nu blir något.
Idag åkte jag iallafall till Hällevikstrand med familjen, och hälsade på hos farmor och farfar. Sjukt tråkigt är det verkligen, men man får väl följa med iallafall så att farmor och farfar blir glada. Åt mat och grejer, och satt och lyssnade på när dom andra tjöta. Och sen åkte vi hem, haha och jag fick med mig lite pengar hem också för gräsklippningen.
Och sen jag kom hem har jag i princip bara suttit vid datorn hela tiden. Vet inte varför jag inte har skrivit nåt i bloggen tidigare, har ju trots allt suttit här nästan hela kvällen! Aja, nu blev det ett iallafall. Nu ska jag snart sova, det börjar bli sent. Godnatt!



Hahahah, en bild från igår på mig och Oskar! (y)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0