barnvakt

Hej!
Sorry att det inte har blivit särskilt många inlägg dom senaste dagarna, har änna haft fullt upp!
Igår kväll så körde mamma mig till Näset, där jag skulle vara banvakt, för Johanna och Stefan skulle iväg. Så jag kom dit vid 7 ungefär, och då tittade jag på barnprogram med Julia. Sen ville hon gå och lägga sig, så jag gjorde i ordning välling till henne och hon fick borsta tänderna. Men när hon väl skulle lägga sig och vi skulle läsa godnatt-saga så hade hon inte alls någon lust att lägga sig, så det tog en bra stund innan hon hade lagt sig och jag kunde gå därifrån. Så jag tittade på tv en stund, och satt vid datorn en stund, och sen tänkte jag läsa lite, men jag somnade tydligen ifrån tidningen för när Johanna och Stefan kom hem typ vid 1 så sov jag. Iallafall så körde dom hem mig då, och då var jag riktigt trött så jag gick och la mig.
Så nu har jag då fått provat på att vara barnvakt! Eller ah, något åt det hållet iallafall, det enda jag skulle göra var väl egentligen att få Julia att somna men :p aja, det gick ju bra iallafall, och fick lite pengar för det också :) Det värsta var väl att jag missade filmkvällen, för jag fick inte reda på att det skulle vara någon förrän efter att jag redan hade lovat Stefan att vara barnvakt... Men det är okej ändå, det kommer nog många fler gånger :)
Nu ska jag då gå och duscha. Ha en bra dag, kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0