27/7

Godmorgon! Eller God dag kanske?
Vad har ni för planer idag? Själv tänkte jag försöka få lite grejer gjorde för en gångs skull, och greja nere hos farmor och så. Men jag är rätt dålig på att göra sånt som jag har tänkt så risken är väl rätt stor att jag blir sittandes inne hela dagen iallafall... Ikväll är det iallafall träning, ÄNTLIGEN! Jag trodde ju att uppehållet var slut efter att vi var i Hällevadsholm, men sen hade vi tydligen en vecka till. Men nu så! Och det är inte alls långt kvar till Färgelanda cup nu heller! Whoho.
Ska kanske till Skredsvik ikväll eller imorgon också, och vara med Camilla några dagar. Vet inte riktigt hur det blir än, vi får se på det. Ha en bra dag alla fina, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0