Toooooooooorsdag!

Hejhej, sorry för dålig uppdatering idag och igår. Igår hade jag bara ingen lust, och idag har jag inte hunnit. Börjar med att berätta om gårdagen då. Kom upp i god tid (tro det eller ej!), och hann göra mig i ordning i lugn och ro, och äta frukost och allt. Fick tillochmed vänta på bussen några minuter för en gångs skull, haha. Började med 2 lektioner innan maten där vi mest snackade. Eller ah, det var väl i princip bara Sten som pratade men ändå. I slutet av lektionen hade vi matteprov! SÅ JÄVLA SEGT ATT HA DET FÖRSTA DAGEN?! Sen efter maten delade dom upp hela skolan i grupper och så fick vi gå iväg på en promenad eller vad man ska kalla det och "lösa" massa "frågor". Jag hamnade iallafall med Maurer, och sen en massa jobbiga ungar från mellanstadiet. Dom små var ju inte direkt till nån hjälp, snarare tvärtom, och Maurer var mest oseriös. Så jag fick ju göra det mesta...  Men men, det var rätt kul faktiskt. Våran grupp kom 2a av 13 st så vi får la va nöjda :) Fick sluta vid 2, och jag var hemma och rensa ogräs hos farmor resten av dagen, haha.
Så idag då (torsdag), har det vart fullt upp hela dagen. Har bara haft seriösa och jobbiga lektioner, så det har ju inte vart så jättekul på lektionerna direkt.. Men har haft skitskoj på rasterna iallafall. Fick välja slöjd idag också, och det blev syslöjd för min del. Efter skolan följde jag med René hem, och vid 5 åkte vi till Munkedal för att vara med på BFF-träning. Den var jätterolig, och lärde känna alla ännu bättre än jag gjorde innan! Det är ett så jäkla härligt gäng! Träningen slutade tidigare än den skulle också, så efteråt medans vi väntade på att bli hämtade så spelade jag lite med Matilda, Nathalie, Alex, Jennifer och Ellen. Skoj det med! Sen satt jag och René och Matilda och Nathalie och pratade en del, innan vi blev hämtade. Och nu har jag typ nyss kommit hem, och ska väl sova snart. Ha det fint, puss!

Kommentarer
Postat av: Olivia

tack så mycket! ;D<3

2009-08-21 @ 17:18:33
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0