Tisdag med Viktor.

Go'kväll!
Hur har erandag varit? Min har varit jättebra.
Sov ut ordentligt imorse (igen), och sen satt jag vid datorn en stund och sen åkte jag till Viktor, och var där hela dagen. Haha det blev film som vanligt, först Ice Age 3, den var jävligt rolig men inte lika bra som 1an var första gången man såg den. Sen såg vi på nån annan som jag inte kommer ihåg vad den hette, men det var rätt dålig iallafall. & så sen åt vi mat, och sen satt vi mest och pratade, och sen kom pappa och hämtade mig.
Underbar dag iallafall, jag älskar dig Viktor! <3
Ikväll har jag inte gjort mycket alls. Ätit och suttit vid datorn. Ska nog gå och duscha nu innan det blir alldeles för sent! Ska ju upp klockan 4 eller något imorgon så det är väl bästa att jag kommer i säng i någotsånär tid idag.
Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag. Godnatt, sov gott & dröm sött! ♥


Du är den bästa som finns, jag älskar dig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0