SOOOOL!

Vilket härligt väder det är idag! Sånt här gör mig verkligen glad. Vaknade nån gång vid 10-11 imorse, och det första jag ser är att solen skiner utanför fönstret. Så gick jag upp, satt vid datorn en liten stund och gick ner och åt frukost. Sen la jag mig och solade i en och en halv timme. Det behövdes verkligen! Har ju blivit av med all min fina färg jag fick i början av sommaren. Sen gick jag ner och plockade lite vinbär, för mamma skulle göra saft så jag tänkte att jag  kunde hjälpa henne lite. Sen solade jag igen, och pratade i telefon med Linda en rätt lång stund. Jättelängesen jag pratade med henne nu jju! och ännu längre sen vi träffades...
Nä, nu vill jag ut i solen igen. Ha en fortsatt bra dag så hörs vi ikväll! xo



Titta så brun och fin jag var för en månad sen! Nu är jag helt vit igen ju....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0