Solen skiner och Sanna är glad.

Hej sötnosar!
Förlåt för dålig uppdatering idag, men idag har jag faktiskt inte glömt det eller inte orkat, jag har faktiskt inte haft tid! Eller jo, egentligen har jag väl det, men har satsat på att vara ute i solen idag istället. Det är verkligen jättefint väder nu!
Gick upp rätt sent idag med. Inte bra egentligen, jag hade ju tänkt komma upp i tid idag så jag kan somna någotsånär i tid ikväll. Men men. Städade iallafall, och sen gick jag ut i solen och gjorde mitt bästa för att få så mycket färg som möjligt, haha. Sen när mamma kom hem så åkte hon och jag och Joel upp till Sannesjön och badade. Rätt varmt i vattnet faktiskt! Träffade Amandus och Filip där också, så satt och pratade med dom en stund med.
Vi var bara där en kort stund, sen åkte vi hem igen och åt och så. Sen dess har jag faktiskt inte gjort alls mycket. Har vart ute och grejat med lite allt möjligt och bara njutit av det fina vädret. Ska strax ut igen och greja lite till nere hos farmor, och ta en joggingrunda om jag orkar. Ha en fin kväll babes! ♥


JAG ÄLSKAR SOMMAREN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0