Sitter i bilen

Hej på er! Nu sitter jag i bilen på väg hem. Gick upp halv 5 imorse, åt litegrann och åkte sen. Större delen av tiden i bilen på väg till Helsingborg sov jag. När vi kom dit så vare dags att hoppa på färjan och åka vidare till Danmark, där det blev ytterligare några timmar i bilen. Sen dags för nästa färja, och när vi kom av den så var vi i Tyskland. Stället vi skulle och handla på låg jättenära, så det tog ingen tid alls att komma dit. Sen var vi väl där i ett par timmar drygt. Jag köpte inget annat än lite roligt godis, men det var okej ändå.
Sen började hemfärden. Första färjan på tillbakavägen tog lite längre tid, så vi passade på att äta då. Kanske inte så smart av mig egentligen, för efter det så blev jag typ sjösjuk och det var inte alls kul. Men men. Sen har det varit samma rutt tillbaka som dit och nu har vi precis kommit till Sverige igen.
Har lite bilder o skit, men har inte lagt in dom än och dom är väl inte nåt o se på egentligen heller, dom är rätt tråkiga, så vi får väl se om jag lägger upp dom sen eller om jag skiter i det. Ha en  fin kväll hörni, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0