Jag hatar regn.

Hellu!
Herregud vilket väder alltså. Det är ungefär lika bra som jag är på att uppdatera. Det vill säga skitdåligt.
Har inte skrivit sen i fredags va? Haha, jag är sorglig. Men har väl kanske inte haft så värst mycket att berätta om heller. I lördags åkte jag till Näset, det var kalas där för Moa som fyllde 1 år. Inte så jättekul direkt, men det var okej. Blev som vanligt lite roligare i slutet också, haha blev lite fotboll med Stefan då! Efter kalaset gick jag ner till farmor och grejade i landet, så att det kan bli klart nån gång! Men efter ungefär en timme blev jag helt uppäten av alla knott så jag gick upp igen, och tittade lite på tv och gick och la mig.
I söndags så försökte jag klippa lite gräs med den "nya" gräsklipparn, men det gick väl sådär... Så jag gick ner och fortsatte med farmors land istället, höll väl på i ungefär 2 timmar och blev så gott som klar med det jag började på dagen innan! Riktigt skönt att ha det värsta gjort. Fast har ju fortfarande en del småplock kvar.
Igår (måndag) gjorde jag verkligen inte ett piss på hela dagen. Eller jo, jag körde iväg allt skräp och ogräs som hade blitt över. Men det var väl ungefär det enda vettiga på hela dagen... Sen på kvällen var det träning i Dingle, och den var faktiskt riktigt rolig. Spelade typ hela träningen. Sen när vi skulle hem så skulle Elins mamma hämta mig, Elin och Jennifer. Men hon kom aldrig, så vi gick ner till spåret och väntade en stund, men hon kom fortfarande inte. Så gick vi ner till vägen och väntade lite till, men fortfarande ingen Ann-Marie. Ingen av oss hade med oss mobil heller, så vi kunde inte ringa heller! Till slut fick vi gå och knacka på i ett hus i närheten, och låna telefon! Haha det var faktiskt rätt pinsamt. Tur att det var en snäll gammal tant som bodde där iallafall. En stund senare kom iallafall Elins mamma, och vi kunde komma hem.
På kvällen blev det Beck, och sen hade jag tänkt se på Scrubs och danska Paradise Hotel också, men jag somnade i mitten av Scrubs.... Haha det har jag nog aldrig gjort förut!
Idag har jag inte heller gjort ett dugg. Gick upp för typ 2 timmar sen, och har inte gjort annat än ätit frukost, suttit och pratat lite med mamma och suttit vid datorn. Det är ju bara regnigt ute också så det finns inget alls att göra. bläääää! Har inga planer alls för idag heller, det känns riktigt segt.
Och oj vilket långt inlägg det här blev. Haha, aja så blir det väl när man inte har uppdaterat på några dagar. Här kommer iallafall lite bilder från Moas kalas i lördags. Ha en fin dag! Kram <3



Moa öppnar presenter.


Gäster


Haha, en skrattande Sanna.


Linnéa och Julia.


Julia, Jag, Stefan, Sune och Linnéa.


Haha, och någon smygfotade mig som vanligt ja. Kan ju passa på att
ta outfiten då, om någon av en händelse skulle råka bry sig.

Topp (eller vad det nu är för nåt) från Gina Tricot
Kofta från Gekås
Leggings från Gina Tricot
Halsband från KappAhl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0